משלוח הינו עד 9 ימי עסקים
אזורי רמת הגולן, ישוביי ים המלח, יישובי הערבה ואילת – זמן המסירה עד 9 ימי עסקים.
שירות המשלוחים שניתן בעת רכישת מוצרים באתר מוענק בתחומי מדינת ישראל בלבד.
המדינות והאזורים בהם המשלוחים זמינים יהיו עפ”י חברות השילוח איתן תעבוד מפעילת האתר.
יובהר כי על אף האמור לעיל למפעילת האתר הזכות הבלעדית לשנות מעת לעת את אזורי השירות ללא מתן הודעה מוקדמת מראש.
אספקת מוצרים שנרכשו באתר אפשרית רק כאשר המען המבוקש נמצא בתוך האזורים והמדינות בהם מסופק השירות, ואין מניעה טכנית או אחרת המונעת אספקת מוצרים כאמור.
אספקת המוצרים תהיה בין 6-8 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה, למעט באזורים מוחרגים , בכל מקרה במידה ולא יתאפשר לספק את הפריט תוך 8 ימי עסקים, תודיע מפעילת האתר ללקוח בהקדם האפשרי.
- יום העסקים הראשון במניין הימים לביצוע משלוח יהיה היום שלמחרת ההזמנה מהאתר ('יום עסקים', משמעו – כל יום חול, למעט ערבי חג, ימי חג או כל יום שחלים בו עיצומים, או שביתה, או כל דבר אחר, שמונעים את ביצוע המשלוח הרלבנטי).
- 5.7.2. משלוחים שיאספו ביום ה' יופצו החל מיום א' אשר יהווה היום ראשון במניין ימי העסקים לביצוע חלוקה.
- 5.7.3. המשלוחים לערים מרכזיות (קרי – כל עיר בישראל, מבאר שבע בדרום ועד לקריית שמונה בצפון, למעט עיר אשר שיעור המיעוטים בה עולה על 50%) יבוצעו בתוך 6 ימי עסקים.
- 5.7.4. המשלוחים למועצות, כפרים, ישובים וקיבוצים, יבוצעו תוך 8 ימי עסקים.
- 5.7.5. המשלוחים לאילת, הערבה, יישובי יהודה ושומרון, הגדה המערבית, הרשות הפלסטינית ויישובים מעבר לקו הירוק, יבוצעו תוך 7 ימי עסקים.
- 5.7.6. הספק שומר לעצמו את הזכות להגדיר זמן משלוח שונה/ספציפי, עבור יעדים מסוימים אשר יוגדרו ויפורטו, בכתב, ללקוח.
- 5.7.7. לא יבוצעו משלוחים ליעדים המוגדרים כבעלי סיכון ביטחוני ו/או יעדים אשר הכניסה אליהם אסורה על ישראלים.
- 5.7.8. מובהר כי בחגי קניות, דוגמת בלאק פריידי, סייבר מנדיי וכיו"ב, ייתכנו עיכובים של עד 8 – 14 ימי עסקים באיסוף וחלוקת המשלוחים על ידי החנות, ובאישור תקנון זה, פוטר הלקוח את החנות מכל אחריות לעיכוב כאמור ומצהיר כי לא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהי כלפי הספק בעניין זה.
בעיכובים באספקת המוצרים אשר נובעים מהלקוח עצמו למפעילת האתר לא תהיה שום אחריות בשל עיכובים אלו.
מובהר בזאת, כי במידה ובעת מועד אספקת המוצרים, לא יהיה הלקוח ו/או מי מטעמו במען שבוקשה הזמנת המוצרים על ידי הלקוח, והלקוח לא יאשר טלפונית במוקד שירות הלקוחות כי הינו מאשר השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו תוחזר ההזמנה למפעילת האתר ועל המזמין תהא האחריות לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי המזמין, לא תפטור אותו מתשלום ההזמנה שבוצע על ידו.
מובהר בזאת, כי ככל שאושר על ידי הלקוח השארת ההזמנה בסמוך לדלת מענו או במקום אחר הסמוך למענו, מסכים ומאשר הלקוח, כי האחריות בדבר המוצרים הינה שלו בלבד ובכל במקרה של גניבה ו/או קלקול ו/או כל טענה אחרת בקשר לכך לא יוכל לבוא המזמין בטענות ו/או תביעות כנגד מפעילת האתר.
דמי המשלוח יחולו על הלקוח בלבד, מובהר בזאת, כי דמי המשלוח הינם בנוסף לתשלום ההזמנה.
מפעילת האתר שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, ואינה מתחייבת להודיע מראש על שינוי ו/או עדכון כאמור.
במשלוח המוצרים בשנית ו/או במידה ומדובר בהחלפת מוצר (כל משלוח בשנית אשר לא נובע מפגם במוצר שמקורו במפעילת האתר) יחויב הלקוח בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי משלוח נוספים.
ביטול עסקה, שינוי עסקה והחלפות:
החזרת מוצרים וביטול הרכישה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ”ח – 1968, ו/או בכפוף למדיניות מפעילת האתר, כפי שתקבע מעת לעת.
מובהר בזאת כי כל השלמה ו/או החלפה ו/או החזרת מוצר כאמור בסעיפים אלו, תחייב את המזמין בדמי משלוח כאמור בפרק דמי המשלוח.
שינוי הזמנה טרם יצאה למשלוח תיעשה באישור מראש של מפעילת האתר בלבד.
כמו כן במידה והזמנה בוטלה ו/או שונתה והמשלוח כבר יצא, מפעילת האתר תחייב את הלקוח בדמי משלוח.
ביטול עסקה וקבלת החזר כספי על מוצרים מהאתר שלא בעקבות פגם ו/או אי התאמה אשר מקורם במפעילת האתר, ניתן לקבל עד 14 ימים (שימו לב: לא ימי עסקים) מיום אספקתו/ם או מיום קבלת מסמך העסקה, לפי המאוחר מבניהם, כאשר מדובר במוצר/ים שנרכש/ו במחיר מלא, על מנת לבצע החזרת מוצר או החלפתו על המוצר/ים מוחזר/ים להיות באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש.
ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר אך ורק בכרטיס האשראי איתו בוצעה ההזמנה באתר ובאופן בו בוצעה (כלומר, עסקה שבוצעה בתשלומים- תזוכה במספר תשלומים בהתאמה, ועסקה שבוצעה בתשלום אחד בודד- תזוכה בתשלום אחד בודד בהתאמה).
במקרה האמור בס’ ד’ לעיל מפעילת האתר תהיה רשאית לגבות מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה , או 100 ש”ח, לפי הסכום הנמוך מבניהם.
במקרה של פגם במוצר ו/או אי התאמה אשר מקורם במפעילת האתר, המשתמש יודע למפעילת האתר על הפגם ו/או אי ההתאמה בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ – 48 שעות לאחר אספקתו, מפעילת האתר תבדוק את הנושא ובמידה ויוחלט כי אכן המוצר פגום ומקור הפגם הינו במפעילת האתר, תספק למשתמש מוצר חדש תקין.
בכל מקרה ביטול עסקה ו/או החלפת מוצר ו/או החזרת מוצר יתאפשרו עד 14 יום מיום קבלת המוצר, החזרת המוצר והחלפה מעבר ל – 14 יום לא יתאפשרו, במקרה של פגם ו/או אי התאמה אשר מקורם במפעילת האתר דמי המשלוח בשנית יחולו על מפעילת האתר.
בטענה של פגם או אי התאמה במוצר, למפעילת האתר יהיה את השיקול דעת הבלעדי לקביעה האם מדובר בפגם ו/או באי התאמה אשר מקורו במפעילת האתר..
מפעילת האתר רשאית להפסיק את מכירת המוצרים באופן מוחלט או זמני, או להגבילם, בין היתר בכל מקרה בו המשתמש לא שילם במועד תשלום שהוא חב בו או אם ראתה מפעילת האתר כי קיים חשש סביר שהרוכש לא יעמוד בתשלומים בעד המוצרים ו\או במקרה בו המשתמש הפר את תנאי ההתקשרות עמה לרבות הוראות תקנון זה.